Kelionė į Birštoną

Šių metų rugpjūčio 7 d. vykome pasigrožėti kurortiniu miesteliu Birštonu. Ekskursiją pradėjome nuo Nemuno kilpų regioninio parko lankytojų centro, kuriame pažiūrėjome filmuką apie Nemuno kilpas. Išėję iš centro pasukome į parko pusę. Keliaudami parku grožėjomės skulptūromis. Išbandėme treniruoklius, kurių parke apstu.
     Kelionę tęsėme Birutės gatve - mus maloniai priėmė Birštono sakraliniame muziejuje, kuriame apžiūrėjome religinio meno kūrinius, liturginius indus, memorialines ekspozicijas.
     Šalia muziejaus pamatėme Šv. Antano Paduviečio bažnyčią, už jos skulptūrų kalnelį - Dainų kalnelį. Birštone taip pat aplankėme J Basanavičiaus aikštę, pamatėme Birštono akmenį, netoliese - Mažvydo skulptūrą.
     Ištroškę užsukome į „Tulpės" biuvetę atsigerti natūralaus mineralinio vandens. Atgavę jėgas kopėme į Vytauto kalną. Legenda sako, jog čia po medžioklės ilsėdavosi Vytautas Didysis. 14 a. čia stovėjo medinė Birštono pilis. Papėdėje stovi paminklas Vytautui Didžiajam.
     Kelionę pabaigėme maudynėmis Birštono tvenkinyje.