Ekskursija į Birštoną

Liepos 25 -ąją dieną Kalvarijos socialinės globos namų gyventojai išvyko aplankyti vieno gražiausių Lietuvos kurortinio miestelio Birštono.
     Kelionę pradėjome nuo viešnagės Geltonojoje biuvetėje. Visi panorėję galėjo paragauti mineralinio vandens trykštančio iš Birštono žemės gelmių ir praturtinti savo organizmą taip kartais trūkstamais mineralais.
     Aplankėme „Birutės vilą", kurioje yra mineralinio vandens baseinas, fontanas, vandens garinimo siena. Šioje vietoje kvėpavome sveikatai naudingu mineralinio vandens prisotintu oru, ilsėjomės, kaupėme jėgas bei mėgavomės tyla, šiluma, ramybe, vandens čiurlenimu.
     Pasimėgavę mineraliniu vandeniu ir pailsėję „Birutės viloje" ėjome pasivaikščioti į Vytauto parką, įsiamžinome prie paminklo ir kopėme į piliakalnį, ant kurio stovėjo medinė Birštono pilis ir buvo vienas didžiojo iš kunigaikščio Vytauto medžioklės dvarų. Pilies iki šių dienų neliko nė kvapo, tačiau atsiveria nuostabūs vaizdai į Nemuno vingį, miestelio parką.
     Pačiame kurorto centre lankėme Kneipo sodą. Metėme batus į šoną ir vaikščiojome basomis per smėlį, akmenis, žolę, pušų kankorėžius, medinius takelius. Po šios intensyvios mankštos pėdas atgaivinome mineralinio vandens baseine, o rankas - specialiame fontane.
     Aplankėme Birštono Šv. Antano Paduviečio bažnyčią. Joje prie įėjimo tinkintieji gyventojai uždegė žvakę, apžiūrėjo šventoriuje eksponuojamą fotodarbų parodą.
     Birštono miestas turi nuostabų centrinį parką, kuriame pietavome, atsigaivinti užsukome į „Rūtos biuvetę", aplankėme mineralinio vandens garinimo bokštą „Druskupį". Originalios architektūros paviljono sienomis teka mineralinis vanduo, kurio poveikis jaučiamas ne tik jo viduje, bet ir 50-80 metrų spinduliu aplink šį statinį. Jis labai naudingas kvėpavimo ligų profilaktikai bei odai, kadangi daro ją lygesne bei skaistesne.
     Paskutinį lankytiną objektą - naująjį Birštono apžvalgos bokštą - ryžosi apžiūrėti trečdalis keliavusių ekskursantų. Ištvermingiausi ir drąsiausi keliauninkai, užkopė į 300 laiptų pakopų, 54 metrų aukštį, gėrėjosi nuostabiais miestelio apylinkių vaizdais, didžiavosi savo ištverme.
     Ši kelionė buvo kupina įspūdžių, gausi aplankytų objektų skaičiumi ir ugdanti pasitikėjimą savo jėgomis ir ištverme.